Waarom zou u als een kleine ondernemer moeten nadenken over SEO?

 

  • Omdat u bezoekers naar uw website wilt die ook nog eens een zeer goede gebruikers ervaring krijgen en het andere weer vertellen.
  • Want u wilt zoekmachines zoals Google, Bing en Yahoo de beste informatie verschaffen zodat ze uw website in de top 5 plekken plaatsen van de zoekresultaten.

 

De taak van een zoekmachine is om de ingetypt  informatie van de gebruiker te gebruiken en de en  de meest relevante websites te vinden met behulp van deze zoekwoorden. Simpel gezegd, als u niet bezig bent met zoekmachine optimalisatie SEO u ook niet op die eerste pagina van de zoekresultaten komt, uw concurrent Search Engine Optimizationwel! Door te investeren in zoekmachine marketing kunt u concurrerend zijn met de andere jongens op uw vakgebied terwijl u uw merknaam 24 uur per dag, 7 dagen per week blootstelt en daardoor en er zeker van kan zijn dat u nieuwe klanten krijgt,  zelfs wanneer u slaapt. Laten we eens een bekijken wat een goede SEO dienst kan doen voor u terwijl u slaapt…

 

5 redenen om te investeren in Zoekmachine SEO

 

  1. Optimale gebruikers ervaring

SEO gaat uiteindelijk over het verzorgen van de bezoekers met de vriendelijkste, snelste, best mogelijke ervaring. Een zoekmachine wil de gebruiker voorzien met hetgeen waar ze naar op zoek zijn en wanneer de zoekmachine dat kan doen zijn beide partijen tevreden. Een gelukkige bezoeker zal een terugkerende bezoeker worden.

 

  1. Optimaal bereik

Mensen vertrouwen onbewust zoekmachine resultaten. Als Google Dave’slunchroom in de bovenste plek van een zoekopdrachtplaatstdan moet deze het hebben verdiend om op die plaats te staan en dan moet het goed zijn. De bezoeker vertelt vervolgens aan zijn vrienden op Facebook en Twitter dat hij naarDave’sgaat en hij nodigt hen uit, waardoor zijn vrienden ook op de link klikken. De wet van de vermenigvuldiging kan vrij snel werken en voor je het weet komen er een dozijn hongerige tieners opdagen bijDave’slunchroom! Waarom? Omdat de zoekmachine alles perfect weergeeft en alles wees naarDave’sluchroom.

 

  1. Optimale Potentieel voor conversie

Internet marketing, waaronder zoekmachine optimalisatie, trekt mensen die al op zoek zijn naar uw product of dienst. U hoeft niet te schreeuwen, te dansen of stoere kleren te dragen om een ​​publiek te bereiken. Ze zijn al overtuigd van hun behoefte dat is de reden waarom ze op zoek gegaan zijn. U hoeft geen vet gedrukte advertentie te  plaatstenin het midden op een tijdschrift. U hoeft alleen maar in een van die top 5 resultaten  komen om uzelf te presenteren en voila! Ze waren op zoek naar u en u kwam precies op tijd! U moet ze nog wel overtuigen om bij uw bedrijf te kopen maar de helft van de strijd is gestreden. Zodra ze naar uw website komen en u de gebruikers ervaring geoptimaliseerd heeft en ze datgene kunt bieden, dan bent u goed op weg in het krijgen van nieuwe klanten.

 

  1. Optimale belichting voor Brand Awareness

Zoals vermeld in punt # 2, mensen hebben onbewust vertrouwen in zoekmachine resultaten. Als Dave’s lunchroom # 1 is dan serveert Dave de beste lunches. Maar de meeste gebruikers zullen het volgende uur niet Dave´s lunchroom platrennen en een lunch bestellen! Ze slaan deze vaak wel op in de bladwijzer of een online bookmark. Ze gaan zoeken verder op andere zoekwoorden voor ze een definitief besluit nemen.  Als uw website zeer goede zoekmachine optimalisatie heeft gehad, hoe vaak zou die gebruiker de naam van uw bedrijf tijdens het uitvoeren van zijn zoektocht tegenkomen? Wat als uw bedrijf tot 3 van de 5 keer tegenkwamen als ze naar een product of dienst zochten? Voor u het weet zijn ze door geklikt naar uw website.

  1. Optimaal Inzicht in uw klanten

Als uw website goed is geoptimaliseerd zal het uw zoekmachine zichtbaarheid, bruikbaarheid en geloofwaardigheid verhogen en dat brengt allemaal meer verkeer naar uw website. Nu dat u geniet van hogere bezoekersaantallen kan Google Analytics (die elke website moet hebben opgezet) waardevolle informatie over uw bezoekers geven door ze te volgen. Zoek uit welke browser ze gebruiken, wat de belangrijkste zoekwoorden zijn, welke technologie ze gebruiken, wat de geografische ligging van ze is, de dagen en tijden die ze het meest actief zijn, hoeveel tijd ze besteden aan een pagina . Deze informatie zal u helpen uw doelgroep te ontdekken, uw reclame te verbeteren en het bepalen van strategieën op basis van feiten in plaats van alleen maar giswerk. Hoe meer u weet over uw klanten, hoe betere producten of  diensten u kunt aanbieden, wat weer resulteert in een hogere ROI.

Zoekmachine optimalisatie is niet langer een optie voor bedrijven die willen dit willen om concurrerend te zijn, of om alleen te groeien en een rendement van de investering te zien.Dat is slechts een stukje van de puzzel. Als uw website niet Seolevensvatbare inhoud bevat dan maakt niet uit hoeveel geld of tijd u besteedt aan zoekmachine optimalisatie (SEO), het wordt dan toch verspild. Inhoud zal altijd de koning blijven. Maar wanneer u dit gebruikt in combinatie met andere belangrijke marketing tools zal zoekmachine optimalisatie (SEO) u meer zichtbaarheid, verkeer, geloofwaardigheid, branding en waardevol inzicht in uw klanten geven.

Het is mogelijk om op de eerste pagina van Google te komen. Identri internet marketing in Rotterdam kan de wegversperring verwijderen die u ervan weerhoudt om in een van die gekoesterde top 5 plekken te staan. Onze Zoekmachine optimalisatie(SEO) experts kunnen uw website analyseren en een volledig verslag geven waat u staat met uw website, aanbevelingen doen en ze uit voeren.

Wordt meer zichtbaar. Krijgen meer bezoekers. Krijg meer verkoop!